Desi facem toate eforturile pentru a asigura o spalare corecta, in lipsa etichetei sau a instructiunilor de spalare furnizate de client, SC Eurocarpet Family SRL este absolvita de raspundere in cazul in care articolele se deterioreaza in urma procesului de spalare-uscare sau din cauza unor vicii ascunse, precum:
SC Eurocarpet Family SRL este absolvita de raspundere pentru covoarele din piele, blana naturala, matase sau cele care au portiuni din aceste materiale. Aceste articole sunt spalate si uscate exclusiv pe raspunderea clientului. Covoarele care nu poseda eticheta cu recomandarile de intretinere ale firmei producatoare se primesc pentru prelucrare numai pe raspunderea clientului.
Pentru articolele cu grad ridicat de miros sau murdarie ne rezervam dreptul de a majora pretul cu minim 50% sau de a refuza comanda.
In ceea ce priveste uzura, ambele parti recunosc, in principiu, un grad de 30% pentru orice obiect predat spre spalare.
Pentru covoarele ovale, calculul pretului se face masurand cea mai mare lungime și cea mai mare latime.
In cazul in care clientul nu ridica sau nu revendică covoarele sau alte articole curatate la Carpetino in termen de 15 zile de la data stabilită de reprezentantul Carpetino pentru ridicarea de la centrul de colectare sau livrarea la domiciliu, se vor achita penalizări in valoare de 2% pe zi din valoarea comenzii.
In situația deteriorării grave a articolelor in timpul procesului tehnologic, din vina Carpetino sau in cazul furtului din unitate constatat de organele de poliție, firma va oferi despăgubiri reprezentând maximum 70% din valoarea de piață a articolului, in termen de maximum 30 de zile de la constatare. Daca cererile de despăgubire depășesc suma de 300 lei, clientul va trebui sa prezinte documentul de achiziție al articolului (factura fiscala, bon fiscal etc).
Termenul de livrare de 72 de ore de la data si ora colectarii articolelor reprezinta un termen estimativ si nicidecum o obligatie contractuala. Termenul de 72 de ore nu este valabil in cazul articolelor colectate in zilele de vineri sau in situatia in care intervalul respectiv cuprinde zile de duminica sau sarbatori legale, respectiv zile nelucratoare.
Reclamațiile se fac in termen de 24-48 de ore de la primirea de către client a produsului curățat. Reclamațiile făcute după expirarea acestui termen nu se mai pot lua în considerare.